Proč reklamní USB jako součást marketingové kampaně?

Proč reklamní USB jako součást marketingové kampaně?

Co se skrývá za úspěchem USB flash disků jako reklamního předmětu?

19. 2. 2016

Reklamní USB flash disky jsou logickou reakcí na poptávku. Podle údajů ČSÚ vlastí dvě třetiny domácností počítač, většinou připojený k internetu. V průběhu 5 let byl nárust počítačů v domácnostech o 1,1 milionu.

Z odborných výzkumů vyplývá, že je vnímán jako velmi užitečný dárek.

Z odborných výzkumů potom vyplývá, že  USB flash disky jsou velmi dobře přijímaný dárek, uživatelům slouží nadprůměrně dlouho (oproti jiným, běžným produktům) a je vnímán jako velmi užitečný dárek.

Skutečnost, že více než 2/3 obdarovaných si dokáží vybavit název firmy, od které dostali reklamní předmět a že čím je užitečnější, tím více a déle ho používají, jsou důvody, díky kterým se reklamní USB zařadily na přední příčky efektivních reklamních předmětů.

Na trhu propagačních USB je nepřeberné množství USB flash disků, vybírat lze z různých typů, kapacit, materiálů, kvalit, své místo v nabídce má dozajista i zakázková výroba USB na míru. Je tedy velice dobré na začátku zvážit, pro koho budou USB paměti určeny a co od nich očekáváme.

6 základních příležitostí pro využití USB flash disků ve vaší reklamní kampani:

 

- chcete upoutat pozornost - podívejte na skvělý způsob využítí flash disku v kampani zde

- potřebujete prezentovat svá data – informace o vaší firmě nebo službách, katalogy, ceníky, produktové listy,

- potřebujete zvýšit loajalitu svých zákazníků

- chcete přilákat nové zákazníky

- pořádáte konferenci nebo podobnou společenskou akci

- hledáte univerzální dárek pro VIP zákazníky

 

Obálka
 

Nepřehlédněte další články

Novinky e-mailem