Reklamní předměty podle cílové skupiny
Proč si vybrat reklamní předměty?
- budete vítáni - 83% respondentů vítá reklamní předměty a dárkové předměty s reklamním poselstvím.
- neupadnete v zapomnění - 94 % respondentů si i po 2 letech dokázalo vybavit jméno značky umístěné na reklamním předmětům
- zvýšíte obrat - Celých 20,9% těchto respondentů uzavřelo obchod s dárcem reklamních předmětů!
- ušetříte - návratnost investice vynaložených nákladů je oproti ostatním kanálům nesrovnatelně větší
Státní správa a města (87)
Co projekt, to nutnost správně jej podpořit. Součástí podpory jsou samozřejmě i propagační předměty, které přesně splní svůj účel a nezatíží rozpočet, naopak, ušetří jej.
Nejprodávanější reklamní dárky
Candy-Can bonbony v dóze
Věnujte svým věrným zákazníkům, zaměstnancům nebo potenciálním klientům bonbony v této elegantní…
43,60 Kč
Aria 5W wireless speaker, white
767,20 Kč
Klíčenka "Teamplayer"
27,30 Kč
Kalkulačka "Slim Elegance"
69,00 Kč
Skořicová hvězdička v obalu
na dotaz