Reklamní předměty podle cílové skupiny
Proč si vybrat reklamní předměty?
- budete vítáni - 83% respondentů vítá reklamní předměty a dárkové předměty s reklamním poselstvím.
- neupadnete v zapomnění - 94 % respondentů si i po 2 letech dokázalo vybavit jméno značky umístěné na reklamním předmětům
- zvýšíte obrat - Celých 20,9% těchto respondentů uzavřelo obchod s dárcem reklamních předmětů!
- ušetříte - návratnost investice vynaložených nákladů je oproti ostatním kanálům nesrovnatelně větší
Státní správa a města (87)
Co projekt, to nutnost správně jej podpořit. Součástí podpory jsou samozřejmě i propagační předměty, které přesně splní svůj účel a nezatíží rozpočet, naopak, ušetří jej.
Nejprodávanější reklamní dárky
Dřevený kapesní nůž "Forest" s 11 nástavci
Dřevěný kapesní nůž"Forest" s 11 kusy zahrnuje také nůžky, pilník, otvírák na lahve, vývrtku,…
151,30 Kč
Vinná symfonie
na dotaz
Iglú stan"Monodome"
544,10 Kč
Chladící taška" Glacial"
103,90 Kč