Reklamní předměty podle cílové skupiny
Proč si vybrat reklamní předměty?
- budete vítáni - 83% respondentů vítá reklamní předměty a dárkové předměty s reklamním poselstvím.
- neupadnete v zapomnění - 94 % respondentů si i po 2 letech dokázalo vybavit jméno značky umístěné na reklamním předmětům
- zvýšíte obrat - Celých 20,9% těchto respondentů uzavřelo obchod s dárcem reklamních předmětů!
- ušetříte - návratnost investice vynaložených nákladů je oproti ostatním kanálům nesrovnatelně větší
Státní správa a města (87)
Co projekt, to nutnost správně jej podpořit. Součástí podpory jsou samozřejmě i propagační předměty, které přesně splní svůj účel a nezatíží rozpočet, naopak, ušetří jej.
Nejprodávanější reklamní dárky
Mixér se zavařovací sklenicí, bílá
320W mixér se dvěma sklenicemi ve stylu zavařovacích sklenic, o objemu 600 ml. Včetně víček a brček…
1 005,20 Kč
Slánka s pepřenkou patří k sobě
424,60 Kč
Otevírák s klíčenkou "Openend"
24,90 Kč
Klíčenka "In-house"
27,30 Kč
Dvouplášťová termoska "Arabica"
165,60 Kč