Reklamní předměty podle cílové skupiny
Proč si vybrat reklamní předměty?
- budete vítáni - 83% respondentů vítá reklamní předměty a dárkové předměty s reklamním poselstvím.
- neupadnete v zapomnění - 94 % respondentů si i po 2 letech dokázalo vybavit jméno značky umístěné na reklamním předmětům
- zvýšíte obrat - Celých 20,9% těchto respondentů uzavřelo obchod s dárcem reklamních předmětů!
- ušetříte - návratnost investice vynaložených nákladů je oproti ostatním kanálům nesrovnatelně větší
Státní správa a města (87)
Co projekt, to nutnost správně jej podpořit. Součástí podpory jsou samozřejmě i propagační předměty, které přesně splní svůj účel a nezatíží rozpočet, naopak, ušetří jej.
Nejprodávanější reklamní dárky
Měřicí páska/metr "Topy", 3m
Měřicí páska "Topy" s automatickou zátkou. Bílá měřicí pásky v cm o délce 3m. Kulatý tvar těla.
41,20 Kč
Samolepící záložky v kartě
na dotaz
Vánoční štola v krabičce 80 g
na dotaz
Středomořský gurmánský koš
1 258,60 Kč
Louskáček na ořechy
214,40 Kč















