Reklamní předměty podle cílové skupiny
Proč si vybrat reklamní předměty?
- budete vítáni - 83% respondentů vítá reklamní předměty a dárkové předměty s reklamním poselstvím.
- neupadnete v zapomnění - 94 % respondentů si i po 2 letech dokázalo vybavit jméno značky umístěné na reklamním předmětům
- zvýšíte obrat - Celých 20,9% těchto respondentů uzavřelo obchod s dárcem reklamních předmětů!
- ušetříte - návratnost investice vynaložených nákladů je oproti ostatním kanálům nesrovnatelně větší
Státní správa a města (87)
Co projekt, to nutnost správně jej podpořit. Součástí podpory jsou samozřejmě i propagační předměty, které přesně splní svůj účel a nezatíží rozpočet, naopak, ušetří jej.
Nejprodávanější reklamní dárky
Zápisník "Attendant", formát A5
Zápisník"Attendant"ve formátu A5 se zaoblenými rohy. S gumičkou na uzavření. S integrovanou…
74,20 Kč
Kuličkové pero "Handy pen"
22,50 Kč
Kuličkové pero "Seattle"
31,60 Kč
Sada na víno "Duet"
82,40 Kč
Pouzdro na mobilní telefon
9,73 Kč