Reklamní předměty podle cílové skupiny
Proč si vybrat reklamní předměty?
- budete vítáni - 83% respondentů vítá reklamní předměty a dárkové předměty s reklamním poselstvím.
- neupadnete v zapomnění - 94 % respondentů si i po 2 letech dokázalo vybavit jméno značky umístěné na reklamním předmětům
- zvýšíte obrat - Celých 20,9% těchto respondentů uzavřelo obchod s dárcem reklamních předmětů!
- ušetříte - návratnost investice vynaložených nákladů je oproti ostatním kanálům nesrovnatelně větší
Státní správa a města (87)
Co projekt, to nutnost správně jej podpořit. Součástí podpory jsou samozřejmě i propagační předměty, které přesně splní svůj účel a nezatíží rozpočet, naopak, ušetří jej.
Nejprodávanější reklamní dárky
Prkénko s Rudolfem
Pokud nevíte, jak potěšit své zaměstnance, pořiďte jim něco praktického! Nabízíme vám krásné…
164,50 Kč
Rakytník a další chutě severu
619,30 Kč
Digitální teploměr na láhev
102,40 Kč
Kempingové světlo "Adjustable"
68,50 Kč
Čas na šálek čaje
na dotaz