Reklamní předměty podle cílové skupiny
Proč si vybrat reklamní předměty?
- budete vítáni - 83% respondentů vítá reklamní předměty a dárkové předměty s reklamním poselstvím.
- neupadnete v zapomnění - 94 % respondentů si i po 2 letech dokázalo vybavit jméno značky umístěné na reklamním předmětům
- zvýšíte obrat - Celých 20,9% těchto respondentů uzavřelo obchod s dárcem reklamních předmětů!
- ušetříte - návratnost investice vynaložených nákladů je oproti ostatním kanálům nesrovnatelně větší
Státní správa a města (87)
Co projekt, to nutnost správně jej podpořit. Součástí podpory jsou samozřejmě i propagační předměty, které přesně splní svůj účel a nezatíží rozpočet, naopak, ušetří jej.
Nejprodávanější reklamní dárky
Brašna/taška na kolo"Dynamic"
Brašna/taška na kolo "Dynamic" vyrobena z odolného materiálu bude s vaším logem marketingovým tahem…
412,50 Kč
Powerbanka na klíčence 1 000 mAh
319,20 Kč
Pero s velkou náplní "Poetry"
96,20 Kč
Rukavice na grilování "Stay Cool"
59,40 Kč